Як додати співробітника у КОТИКО?

Інструкція про те, як додати співробітника до КОТИКО.
Г
Написано Гліб
Оновлено 1 рік тому

Перед тим, як додати співробітника до КОТИКО, вам необхідно створити категорії співробітників. Для цього перейдіть у розділ Співробітники > Категорії.

Опісля перейдіть у розділ Співробітники > Список. На цій сторінці у правому верхньому кутку натисніть на "+". Далі ви побачите наступне вікно:

Коли ви додаєте нового співробітника у КОТИКО, ви одразу же створюєте йому окрмий аккаунт. Обмеження доступу для цього аккаунту встановлюються у категоріях співробітників. В залежності від того, яку категорію ви створили та додали до співробітника.

У полі Фото, за бажанням, встановіть фото профілю. Воно буде відображатися на сторінці календаря та на сторінці онлайн-запису.

Зверніть увагу, що для корректного відобреження фото, повинно бути обрізано у форматі 1:1

У поле Ім'я та Прізвище ввдеіть відповідно ім'я та прізвище співробітника. 

У поле Email введіть електрону адресу співробітника. На цей email буде відправленно посилання на встановлення паролю, також цей Email буде використовуватися співробітником для входу в свій аккаунт.

У полі Категорія виберіть категорію співробітника, яку ви додали раніше.

У поле Посада введіть посаду співробітника. Вона буде відображатися в онлайн-записі.

У поле Зарплата за день, введіть зарплату, яку отримає співробітник за день роботи без урахування премій, штрафів та бонусів від візитів та продажів.

Якщо, до цього співробітника можна буде записатися онлайн, то оберіть пункт Доступний онлайн-запис.

Далі натисніть Додати.

Після додавання співробітника йому на email прийде лист, з посиланням на встановлення паролю. Співробітник повинен перейти за цим посиланням та встановити пароль для свого аккаунту.

Чи була наша стаття корисною?