Як додати категорію співробітників до КОТИКО?

Інструкція про те, як додати категорію співробітників до КОТИКО
Г
Написано Гліб
Оновлено 1 рік тому

Для того, щоб додати категорію для ваших співробітників перейдіть у розділ Співробітники > Категорії. Далі у правому верхньому кутку натисніть на "+".

Далі ви побачите наступне вікно:

У поле Назва назву категорії. Вона може будь-якою.

Якщо ви хочете надати співробітнику доступ до якоїсь категорії, то оберіть її. Далі оберіть тип доступу. 

Для розділу Записи доступні наступні типи доступу:

  • Тільки своє (співробітнику достпуний перегляд, створення та редагування тільки свої записей)
  • Усіх співробітників (співробітнику доступний перегляд, створення та редагування і своїх записей, і записей інших працівників, у яких доступна ця фінкція)
  • Без записей, але доступний перегляд записей інших працівників (до співробітника не можна буде створити записей, проте він може переглядати, створювати та редагувати записи для інших співробітників)

Для розділу Продажі доступні наступні типи доступу:

  • Продаж та перегляд історії (співробітник може і продавати товари, і переглядати історію)
  • Тільки продажі (співробітник може тільки продавати товари)

Для усіх інших розділів доступні наступні типи доступу:

  • Перегляд та редагування (співробітник може додавати, видаляти, редагувати та переглядати зміст розділу)
  • Тільки перегляд (співробітник може тільки преглядати зміст розділу)

Далі натисніть Додати.

Готово! Категорію створено. Тепер, ви можете додавати її до співробітників.

Чи була наша стаття корисною?