Як налаштувати онлайн-запис в КОТИКО?

Інструкція про те, як налаштувати онлайн-запис в КОТИКО.
Г
Написано Гліб
Оновлено 7 місяців тому

Для налаштування онлайн-запису перейдіть у розділ Інше - Онлайн-запис. Далі ви побачите сторінку налаштування, яка виглядає так:

Якщо ви хочете вимкнути онлайн-запис, то деактивуйте пункт Онлайн-запис активна.

У поле Назва закладу введіть назву вашого закладу. Це поле є обов'язковим.

У поле Адреса закладу введіть адресу вашого закладу.

У полі Запис на перед оберіть за який максимальний проміжок часу клієнт може записатися наперед.

У полі Проміжок між візитами оберіть період часу між записами, у який клієнт не зможе записатися.

У поле Коротка назва для адреси введіть унікальну назву для посилання на ваш онлайн-запис.

Якщо ви підключили онлайн-еквайринг від monobank до КОТИКО, то ви можете налаштувати автоматичну передплату запису. Для цього активуйте пункт Онлайн передплата. Далі введіть відсоток від ціни запису.

Якщо у вас підключено SMSClub до КОТИКО, то ви можете налаштувати для записів, які були створені онлайн, відправку СМС-нагадування за 24 години. Для цього просто активуйте пункт Відправити СМС-нагадування за 24 години.

Якщо вам необхідно, щоб онлайн-запис перед тим, як бути остаточно бути остаточно створеним, вам необхідно увімкнути пункт Підвердження онлайн-запису. Далі після створення запису клієнтом, вам необхідно підтвердити запис у деталях цього запису.

Також, ви можете налаштувати повідомлення клієнтам при підтвердженні та скасувані запису. Це ви можете зробити у розділі Інше - Повідомлення.

Також, ви можете увімкнути запис на поточний день. Якщо ви увімкнете цей пункт, то до вас на візит можна буде записати в день самого візиту, але не пізніше часу початку запису.

Далі натисніть Редагувати.

Чи була наша стаття корисною?