Як створити умову лояльності в КОТИКО?

Іструкція про те, як додати умову лоялності в КОТИКО
Г
Написано Гліб
Оновлено 1 рік тому

Розділ Лояльності в КОТИКО, за допомогою умов, які ви додаєте, переводить клієнта в іншу категорію з іншою знижкою.

Для того, щоб додати умову лояльності перейдіть у розділ Клієнти > Лояльності. Далі у правому верхньому кутку натисніть на кнопку "+".

Далі ви побачите наступне вікно

У поле Назва ви можете ввести будь-яку зручну для вас назву вашої лояльності. Вона ні на що не впливає.

У полі Тип оберіть тип накопичання для переходу. Це може бути Візитів або Виручки.

У полі Кількість умови. Введіть кількість візитів або виручки, в залежності від того, що ви обрали, для виконання умови.

У полі Для категорії оберіть категорію, для якої викнується умова та з якої буде виконуватися перехід.

У полі Встановлюється категорія оберіть, в яку категорію буде переходити клієнт.

Чи була наша стаття корисною?