Як користуватися картою клієнта в КОТИКО?

Тут ви дізнаєтеся про те, як користуватися картою клієнтів в КОТИКО
Г
Написано Гліб
Оновлено 1 рік тому

У карті клієнта ви зможете переглянути всю важливу про нього інформацію. Для того, щоб відкрити карту клієнта перейдіть у розділ Клієнти > База клієнтів. Далі знайдіть потрібного клієнта та навроти нього натисніть на кнопку Карта клієнта.

Далі ви побачите схоже вікно

У блоці зліва ви можете бачити навігацію по карткі клієнта.

У вкладці Загальна інформація ви можете бачити всі данні про клієнта, як от ім'я прізвище, номере телефону, загальна виручка, кількість візитів тощо.

У вкладці Історія візитів ви можете переглянути історію усіх візитів клієнта.

У вкладці Історія продажів ви можете бачити усі попукпки клієнта у вашому салоні. Відображаються вони, тільки якщо ви або ваши співробітники обрали клієнта при продажі товару.

Якщо ви до КОТИКО підключили телефонію від Binotel, ви можете переглядати історію дзвінків з клієнтом у розділі Історія дзвінків

Якщо у вас підлюченно SMSClub, ви можете відправити СМС-повідомлення будь-яке повідомлення у розділі Відправити СМС.

У вкладці Редагувати дані, ви можете змінити клієнтські дані, як от ім'я, прізвище, категорія, email, номер телефону тощо.

Чи була наша стаття корисною?