Як записати клієнта на візит у КОТИКО?

Тут ви дізнаєтеся про те, як створити запис візиту у календарі у розділі Записи в КОТИКО
Г
Написано Гліб
Оновлено 1 рік тому

Для створення візиту перейдіть у розділ Записи. Далі у правому верхньому кутку натисніть на кнопку "+". Далі ви побачите наступне вікно

У лівій частині вікна оберіть новий чи вже існуючий (вже є у ваші базі клієнтів в КОТИКО). Якщо новий, то введіть його ім'я та номер телефону, а якщо вже існуючий, то просто оберіть його зі списку. Якщо ви обрали новий, то він одразу з'явиться в базі клієнтів після створення запису.

Нижче оберіть дату, час та майстра, який виконує запис.

Якщо у вас підключенно сервіс СМС-повідомленнь, то за потреби, відправте клієнту СМС про створення запису та/або заплануйте відправку нагадування по СМС за 24 години за початку. Якщо ви видалите або скасуєте запис, то запис автоматично скасується.

У блоці по середені оберіть послуги. Для цього просто натисніть на потрібну категорію та оберіть потрібну послугу. Після чого, вона з'явиться у блозі з права.

У правому блоці ви можете бачити розділ з чеком. Тут ви можете редагувати час послуги, її ціну та видаляти її. Нижче ви можете бачити поле знижку. Якщо, ви обрали за категорію за замовченням для нових клієнтів або вже існуючого та в нього вставоленна категорія, в якої є знижка, то вона автотично всатновиться та розрахує фінальну вартість запису враховуючи цю знижку.

Якщо у вас підключенно еквайринг від monobank, то ви можете призначити клієнтові передплату. Для цього під чеком оберіть пункт Передплата і нижче з'явиться поле для ведення суму предплати. Введіть туди суму предплати.

Зауважте, що сума передплати не можете бути більшою від загальної суми запису. Якщо у вас підключенно сервіс СМС-повідомлень, то ви можете відправити клієнтові посилання на сплату або, якщо ні, то після створення у деталяї запису в розділі Оплата у вас буде можливість скопіювати посилання та відправити клієнту його зручним способом.

Після введення усіх даних натисніть на кнопку Записати

Чи була наша стаття корисною?