Як підключити Ringostat до КОТИКО?

Інструкція про підключення віртуальної АТС від Ringostat до КОТИКО
Г
Написано Гліб
Оновлено 8 місяців тому

Для підключення Ringostat до КОТИКО перейдіть у ваш профіль Ringostat. Там перейдіть у розділ Налаштування - Інтеграція - Ringostat API. На цій сторінці знайдіть Auth-key та Project id

Далі перейдіть у розділ Інше - Сторонні сервіси. На цій сторінці у розділі Віртуальні АТС знайдіть Ringostat. У блоці Ringostat натисніть Підключити і ви побачите наступне вікно:

У поле Токен введіть Auth-key з вашого профілю Ringostat.

У поле ID Проєкту введіть Project id.

Наступним кроком, у вашому профілі Ringostat перейдіть у розділ Налаштування - Віртуальна АТС - SIP акаунти. Там знайдіть потрібний SIP аккаунт та скопіюйте його Ім'я та вставте у поле SIP Аккаунт. З цього SIP аккаунту буде здійснюватися виклик в один клік з картки клієнта у КОТИКО.

Також, ви можете налаштувати чи буде співробітник бачити картку дзвінка у КОТИКО під час самого дзвінка. Для цього у налаштуваннях співробітника оберіть пункт Приймає дзвінки.

Також, щоб бачити картку дзвінка у КОТИКО під час самого дзвінка вам необхідно налаштувати webhook у вашому профілі для Ringostat. Для цього зверніть до технічної підтримки Ringostat для налаштування webhook для КОТИКО.

Чи була наша стаття корисною?